Naam:
Foto’s:
2304

Over ons

Hallo iedereen,

Wij zijn Barbara en Kenneth, 27 en 28 jaar jong en samenwonende te Blankenberge.
Op 16 september 2009 begint voor ons een groot avontuur want dan vertrekken wij voor een dikke 11 maanden op wereldreis. Mooie natuurgebieden, verschillende culturen, vreemd eten, andere reizigers ontmoeten, jungle, witte stranden, trektochten, af en toe eens zalig niks doen.. ow yeah.. we zien het allemaal volledig zitten.

De huur van onze woning die zeggen we op, we verkopen de auto, krijgen beiden een loopbaanonderbreking voor een jaar (danku werkgevers!!), pakken onze rugzakken in en weg zijn wij...

We beginnen in sint petersburg en eindigen in Panama.
De route kunnen jullie meevolgen op deze blog.

Daar we allebei een passie hebben voor natuurpracht en voor rondreizen kon zo`n grote reis niet uitblijven.
Dromen zijn er om waar te maken.
Bij deze...

We hebben er enorm veel zin in!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Over onze reis

We beginnen in sint petersburg, nemen in moskou de transsiberische trein samen met nog twee vrienden, doen samen een tour van twee weken in mongolie, gaan dan terug met ons tweetjes 1 maand naar china, 1 maand vietnam, een paar weken cambodja weer samen met twee vrienden, 1 maand laos, 40 dagen thailand,(als we tijd over hebben doen we er misschien iets bij) vliegen dan naar nieuw zeeland om daar 40 dagen met een sleepervan rond te touren, dan gaan we een weekje lekker niks doen in tahiti, vliegen vandaaruit naar mexico en hebben dan nog 3.5 maand om tot in panama te geraken en naar huis te vliegen. We zouden thuis zijn ergens eind augustus 2010.
Of we ons aan deze route kunnen houden, dat kunnen jullie meevolgen op deze blog.

Bezochte landen

Wij hebben 35 landen (14%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Cambodja, Chili, China, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Frans-Polynesië, Guatemala, Ierland, Italië, Jordanië, Laos, Marokko, Mexico, Mongolië, Nederland, Nepal, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Panama, Peru, Rusland, Spanje, Syrië, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.